Help & Support

FRITZ!Box VoIP-diagnostiek

U kunt edpnet helpen om de oorzaak van een probleem sneller te vinden. Genereer daarvoor de supportgegevens en de diagnostische VoIP-gegevens van uw FRITZ!Box.

 

Supportgegevens genereren

Vind hier hoe u supportgegevens op een FRITZ!Box kunt genereren

 

Een Wireshark sample genereren

Vind hier hoe u een Wireshark sample op een FRITZ!Box kunt genereren

 

Een DTrace sample genereren

Vind hier hoe u een DTrace sample op een FRITZ!Box kunt genereren

 

Zodra u alle nodige gegevens heeft verzameld, geef deze door aan de edpnet helpdesk voor verdere analyse:

  •     Als er al een open case bij edpnet helpdesk is, voeg het bestand aan uw ticket toe.
  •     Stuur het bestand via e-mail naar edpnet.
edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren