Help & Support

Hoe kan ik een DTrace sample op een FRITZ!Box genereren

DTrace is een FRITZ!OS inbegrepen tool die performance analyseert en troubleshooting uitvoert. De verzamelde gegevens zullen edpnet helpen om de oorzaak van een probleem veel sneller te vinden. Daarom wordt het sterk aangeraden om een DTrace bestand op uw FRITZ!Box te genereren en deze aan edpnet helpdesk te bezorgen.


Een DTrace genereren

1. Typ het adres http://fritz.box/support.lua in een webbrowser.

2. Klik op Packet Traces.

​3. ​Start de DTrace.

Hoe kan ik een DTrace sample op een FRITZ!Box genereren

 

4. Reproduceer het probleem (bijvoorbeeld, sluit een ISDN-toestel aan en maak een paar testoproepen).

5. Stop de dtrace en download het dtrace.txt bestand.

LET OP! Dit bestand kan geopend worden met een geavanceerde text editor zoals Notepad++.


Het bestand is nu klaar om verzonden te worden naar edpnet voor analyse:

  •     Als er al een open case bij edpnet helpdesk is, voeg het bestand aan uw ticket toe.
  •     Stuur het bestand via e-mail naar edpnet.
edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren