Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe werkt Easy Switch?

De Easy Switch procedure is standaard van toepassing, maar je kan tijdens jouw bestelling aangeven om er geen gebruik van te maken en zelf jouw contract met jouw huidige operator te beëindigen op een door jou gekozen moment.

Indien je kiest voor Easy Switch geef je jouw nieuwe operator de volmacht via een mandaat om jouw contract bij jouw huidige operator in jouw naam stop te zetten. Indien jouw huidig contract ook vaste en / of mobiele telefonie bevat, kan je op dat mandaat ook aanduiden wat er met jouw vaste en/of mobiele telefoonnummer(s) moet gebeuren:
- bij jouw huidige operator behouden;
- naar jouw nieuwe operator overdragen;
- schrappen;
- of een combinatie van deze mogelijkheden.

Nadat de diensten bij jouw nieuwe operator zijn geactiveerd, zal jouw huidige operator worden verzocht om jouw huidig contract stop te zetten. Je kan zelf kiezen wanneer jouw nieuwe operator dit verzoek indient:
- onmiddellijk na de activatie van de nieuwe dienst(en);
- of op een door jou gekozen moment (1) zodat je jouw dienst(en) gedurende een zelf gekozen periode bij beide operatoren actief kan houden.

Van zodra jouw huidige operator jouw contract heeft stopgezet, zal jouw nieuwe operator je hiervan op de hoogte brengen: zo weet je zeker dat je vanaf dat moment niet langer dubbel aangerekend wordt.

 

(1) Jouw diensten gelijktijdig actief houden bij jouw huidige en nieuwe operator is enkel mogelijk indien je van internettechnologie (bijvoorbeeld indien je overstapt van een kabeloperator naar een DSL-operator) of van woonplaats verandert. In geval van telefonie is het technisch niet mogelijk om jouw nummer gelijktijdig actief te hebben bij 2 verschillende operatoren.

Posted on Jul 04, 2017 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst