Overname edpnet
Algemeen
Blijft edpnet bestaan?
Ja, we doen ons eigen ding als apart bedrijf binnen de Citymesh-groep.
Blijven jullie als edpnet communiceren?
Ja, we hebben onze eigen stem, los van Citymesh.
Gaat de prijs van mijn abonnement binnenkort stijgen?
Nee, dat doen we heel zelden (in 2022 verhoogden we met € 1, na 10 jaar), er staat geen verhoging op onze agenda.
Gaat er iets wijzigen aan mijn huidig abonnement/product?
Neen. Er wijzigt niets aan je abonnement/product. Je kan blijven genieten van het edpnet-product zoals je gewend bent.
Verandert jullie dienstverlening nu jullie in de Citymesh-groep zitten?
Nee, edpnet blijft edpnet. Onze dienstverlening blijft even goed.
Bieden jullie nu ook tv aan?
Nee, wij bieden ‘internet only’, zonder tralala. Met ons ongelimiteerd internet kan je streamen zoveel je wil. Zowat alle Vlaamse zenders hebben een app met al hun programma’s, series en films. Neem daar nog een Netflix-, Disney- of Streamz-abonnement bij en je zit goed voor heel je gezin.
Hier lees je handige tips & tricks.
Komt er een sociaal tarief?
Nee, edpnet blijft een apart bedrijf. Als internetprovider ben je verplicht om een sociaal tarief aan te bieden onder specifieke voorwaarden, waaraan edpnet niet voldoet.
Hier vind je meer informatie.
Blijft jullie internet écht ongelimiteerd?
Ja, er komen geen kleine lettertjes. Ons internet blijft zonder limiet.
GDPR
Krijgt Citymesh toegang tot mijn persoonlijke gegevens?
Nee, edpnet blijft een apart bedrijf en Citymesh heeft geen toegang tot je klantgegevens.
Ziet Citymesh mijn dataverbruik?
Nee, Citymesh kan je datagegevens en -verbruik niet bekijken.
Ga ik reclame krijgen van Citymesh?
Nee, jouw gegevens worden niet gedeeld met Citymesh.
Installatie en modem
Komt er een andere technicus mijn modem installeren?
We werken nog steeds samen met Proximus bovenop ons vast team van edpnet-technici. Concreet verandert er niets aan onze manier van werken.
Verdwijnt de vrije modemkeuze nu jullie in de Citymesh-groep zitten?
Nee, we doen ons eigen ding, ook qua vrije modemkeuze. We blijven onze kwaliteitsvolle FRITZ!Box-modems aanbieden.
Facturen en betalingen
Stuurt Citymesh nu mijn factuur?
Neen, je krijgt vanuit 'edpnet Belgium bv' je factuur.
Moet ik een nieuwe SEPA/domiciliëring activeren?
Neen, zowel onze rekeningnummers als onze SEPA/domiciliëring mandaten blijven dezelfde.
Mobile
Verhuizen jullie van het Orange-netwerk naar dat van Citymesh?
Dat is nog niet gepland, maar de kans bestaat. Je zou dan niet hoeven te wisselen van simkaart, en onze tarieven blijven dezelfde. We lichten je in, mocht het gebeuren.