Help & Support

Hoe kan ik edpnet mobile opzeggen

Hoe kan ik opzeggen?

U kunt opzeggen via eender welk traceerbaar schriftelijk middel:

  • het openen van een ticket via uw My edpnet;
  • het zenden van een e-mail vanuit uw facturatie emailadres;
  • het zenden van een e-mail met in bijlage een ondertekende aanvraag;
  • het sturen van een aangetekende brief.
  • ...

Waarom moet dit schriftelijk?

De inhoud van een telefoongesprek kan achteraf niet worden vastgesteld. Klare afspraken, goede vrienden.

Wanneer kan ik opzeggen?

U kunt steeds opzeggen, op eender welk moment.

Wanneer eindigt mijn contract precies?

Dat hangt af van het moment dat wij uw schriftelijke opzegging ontvangen. De datum van effectieve stopzetting wordt aan u meegedeeld via een ticket per e-mail. U kunt dit zelf inschatten op basis van uw contracttype, aanvang abonnementsperiode, ...

Wat als ik toch nog facturen krijg waarvan ik denk dat ze onterecht zijn?

Elke factuur kan schriftelijk geprotesteerd worden: laat ons weten waarmee en waarom u niet akkoord gaat, en wij onderzoeken het. Hebt u gelijk, dan ondernemen we het nodige om de situatie recht te zetten. Missen is immers menselijk.

Wat als ik nog andere vragen heb?

Als het antwoord op uw specifieke vraag hier niet vermeld staat, dan betekent het dat het niet meteen om een standaardvraag gaat. Stuur ons een berichtje en we bezorgen u zo snel mogelijk het antwoord.

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren