Producten
Internet »
Supersnel tot 500 Mbps - onbeperkt - vanaf € 25,95 per maand
Mobiel »
400 belmin/sms of onbeperkt - met data - vanaf € 8 per maand
Webhosting »
Linux website - 5 GB opslag - .be domeinnaam - vanaf € 36 per jaar
Over edpnet
Support
Blog
Hoe kan ik mijn accountgegevens opvragen en wijzigen
Opvragen van logingegevens
In het geval dat u uw account gegevens kwijt bent, kunt u het terughalen. Ga naar Mijn edpnet en klik op I forgot my password link:
U ziet een pop-upvenster waarin u wordt gevraagd uw e-mailadres in te vullen. Voer uw adres in en klik op Send :
U ontvangt dan een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen:
Nadat u op de link hebt geklikt, wordt u omgeleid naar een nieuwe pagina waar u een nieuw wachtwoord kunt kiezen:
Zodra u op
OK klikt, ontvangt u een bevestiging dat het wachtwoord is gewijzigd:
Wijzigen van accountgegevens via "My edpnet"
Nadat u ingelogd bent op uw My edpnet account kunt u via Mijn administratie > Mijn persoonlijke gegevens uw accountgegevens wijzigen.
Algemene details: gegevens van de facturatie klant (particulier of bedrijf)
Persoonlijke details: gegevens van een contactpersoon. Hier kunt u ook uw wachtwoord voor My edpnet wijzigen
Let op! Naam van de klant kunt u niet wijzigen. Daarvoor dient u edpnet te contacteren.
Zie ook:
Hoe kan ik mijn mailbox logins wijzigen
edpnet cookies
Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.
Cookies instellen
Commerciële cookies
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Alle cookies aanvaarden