Help & Support

Wat te doen als poort 25 gesloten is

Edpnet blokkeert alle trafiek dat afkomstig is van dynamische IP-adressen via poort 25, behalve trafiek die naar onze relayserver gaat.

Let op: alleen de uitgaande trafiek wordt geblokkeerd in poort 25, dus je kunt nog steeds berichten ontvangen via deze poort.

Als u een edpnet-verbinding en een dynamisch IP-adres gebruikt, dient u de naam van een uitgaande server in uw e-mailprogramma te controleren. De correcte is relay.edpnet.be. Het is enkel mogelijk om e-mails te verzenden via deze relay.edpnet.be server. Volgende link kan nuttig zijn:  Outlook Express-configuratie

Als u een dynamisch IP-adres en uw eigen mailserver gebruikt, moet u uw serverconfiguratie op de volgende manier aanpassen: MS Exchange-server op dyn ip

Als uw IP-adres dynamisch is en u e-mails verzendt via een andere uitgaande server (bijvoorbeeld uw werkgever), kunt u:

  • de uitgaande servernaam vervangen door relay.edpnet.be
  • een VPN-verbinding gebruiken. Uw werkgever kan het voor u configureren.
Opgelet: verzending via relay.edpnet.be voldoet aan de volgende beperkingen: E-maillimieten
edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren