Help & Support

FRITZ!Box VoIP-diagnostiek

U kunt edpnet helpen om de oorzaak van een probleem sneller te vinden. Genereer daarvoor de supportgegevens en de diagnostische VoIP-gegevens van uw FRITZ!Box.

 

Supportgegevens genereren

Vind hier hoe u supportgegevens op een FRITZ!Box kunt genereren

 

Een Wireshark sample genereren

Vind hier hoe u een Wireshark sample op een FRITZ!Box kunt genereren

 

Een DTrace sample genereren

Vind hier hoe u een DTrace sample op een FRITZ!Box kunt genereren

 

Zodra u alle nodige gegevens heeft verzameld, geef deze door aan de edpnet helpdesk voor verdere analyse:

  •     Als er al een open case bij edpnet helpdesk is, voeg het bestand aan uw ticket toe.
  •     Stuur het bestand via e-mail naar edpnet.
edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren