Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Ik verhuis, wat moet ik doen met mijn telefonie

U verhuist?

Edpnet neemt u alvast één zorg uit handen, want wij regelen de verhuis van uw telefonie samen met uw internetabonnement voor u! Om alles tot in de puntjes te regelen, hebben we wel een aantal gegevens nodig. Laat ons een berichtje na, en wij bellen u terug wanneer het u het beste past!

Laat ons een bericht na op volgende formulier

Intussen geven wij u graag alvast even het volgende scenario waar u dient rekening met te houden:

Indien u op het nieuwe adres ook edpnet internet samen met edpnet telefonie wenst, neemt u contact met edpnet voor uw verhuizing zodat wij alles in gereedheid kunnen brengen, mits u eerst akkoord gaat met de offerte voor de nieuwe aansluiting. De aansluiting op het oude adres wordt in dit geval stopgezet op de datum dat de nieuwe aansluiting geactiveerd wordt.

Indien u op het nieuwe adres een vaste telefoonlijn van Proximus wenst, neemt u dan eerst contact met Proximus voor de activatie van deze vaste telefoonlijn.  Pas nadat deze lijn geactiveerd is, kan edpnet het nodige doen om uw internet te activeren (vergeet niet om het nummer van uw nieuwe vaste lijn aan ons door te geven).  In dit geval doet u er ook goed aan om de stopzetting van uw aansluiting op het oude adres nog even expliciet te bevestigen naar edpnet toe.

Last updated on Sep 02, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst