Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe kan ik een DTrace sample op een FRITZ!Box genereren

DTrace is een FRITZ!OS inbegrepen tool die performance analyseert en troubleshooting uitvoert. De verzamelde gegevens zullen edpnet helpen om de oorzaak van een probleem veel sneller te vinden. Daarom wordt het sterk aangeraden om een DTrace bestand op uw FRITZ!Box te genereren en deze aan edpnet helpdesk te bezorgen.


Een DTrace genereren

1. Typ het adres http://fritz.box/support.lua in een webbrowser.

2. Klik op Packet Traces.

​3. ​Start de DTrace.

 

4. Reproduceer het probleem (bijvoorbeeld, sluit een ISDN-toestel aan en maak een paar testoproepen).

5. Stop de dtrace en download het dtrace.txt bestand.

LET OP! Dit bestand kan geopend worden met een geavanceerde text editor zoals Notepad++.


Het bestand is nu klaar om verzonden te worden naar edpnet voor analyse:

  •     Als er al een open case bij edpnet helpdesk is, voeg het bestand aan uw ticket toe.
  •     Stuur het bestand via e-mail naar edpnet.
Posted on Jan 23, 2017 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst