Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

FRITZ!Box VoIP-diagnostiek

U kunt edpnet helpen om de oorzaak van een probleem sneller te vinden. Genereer daarvoor de supportgegevens en de diagnostische VoIP-gegevens van uw FRITZ!Box.

 

Supportgegevens genereren

Vind hier hoe u supportgegevens op een FRITZ!Box kunt genereren

 

Een Wireshark sample genereren

Vind hier hoe u een Wireshark sample op een FRITZ!Box kunt genereren

 

Een DTrace sample genereren

Vind hier hoe u een DTrace sample op een FRITZ!Box kunt genereren

 

Zodra u alle nodige gegevens heeft verzameld, geef deze door aan de edpnet helpdesk voor verdere analyse:

  •     Als er al een open case bij edpnet helpdesk is, voeg het bestand aan uw ticket toe.
  •     Stuur het bestand via e-mail naar edpnet.
Last updated on Jan 23, 2017 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst