Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Ik verhuis, wat moet ik doen met mijn internet abonnement

U verhuist?

Edpnet neemt alvast één zorg uit uw handen, want wij regelen de verhuis van uw internetabonnement voor u! Om alles tot in de puntjes te kunnen regelen, hebben we wel een aantal gegevens nodig. Laat ons een berichtje na en wij bellen u terug wanneer het u het beste past!

Laat ons een bericht na op volgende formulier .

Intussen geven wij u graag alvast even de volgende scenario's waar u dient rekening met te houden:

U verhuist en uw edpnet internet is geactiveerd op een vaste telefoonlijn van :

U neemt contact met Proximus voor uw verhuizing waarbij u uitdrukkelijk vermeldt dat het internetsignaal van edpnet samen met uw vaste telefoonlijn moet overgezet worden.  De klantendienst van Proximus is bereikbaar via het nummer 0800 22 800. Nadien verwittigt u edpnet hiervan.

Indien u op het nieuwe adres geen vaste telefoonlijn meer wenst van Proximus en liever uw internet op een vaste telefoonlijn zonder spraakdienst wenst of liever uw internet samen met edpnet Telefonie wenst, neem dan contact met edpnet zodat wij voor u een voorstel kunnen uitwerken.  U kunt aangeven of u uw huidig nummer al dan niet wenst te behouden in geval van edpnet Telefonie.

Mits uw akkoord zorgen wij voor uw nieuwe aansluiting.  Vergeet niet om uw vaste telefoonlijn bij Proximus op te zeggen (na de portatie van uw nummer mocht dat van toepassing zijn).

U verhuist en uw edpnet internet is geactiveerd op een vaste lijn zonder spraakdiensten (koperpaar/raw copper) of u hebt edpnet internet en telefonie samen:

U neemt contact met edpnet voor uw verhuizing zodat wij alles in gereedheid kunnen brengen, mits u eerst akkoord gaat met de offerte voor de nieuwe aansluiting. De aansluiting op het oude adres wordt in dit geval stopgezet op de datum dat de nieuwe aansluiting geactiveerd wordt.

Indien u op het nieuwe adres een vaste telefoonlijn van Proximus wenst, neemt u dan eerst contact met Proximus voor de activatie van deze vaste telefoonlijn.  Pas nadat deze lijn geactiveerd is, kan edpnet het nodige doen om uw internet te activeren (vergeet niet om het nummer van uw nieuwe vaste lijn aan ons door te geven).  In dit geval doet u er ook goed aan om de stopzetting van uw aansluiting op het oude adres nog even expliciet te bevestigen naar edpnet toe.

Posted on Sep 02, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst