Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe kan ik supportgegevens voor de FRITZ!Box genereren

1. Roep http://fritz.box/support.lua op in een webbrowser.
    Als u de pagina niet kunt openen, roep het adres http://169.254.1.1/support.lua op in een webbrowser.

2. Klik op de knop Generate Support Data.

3. Selecteer de optie Save en sla de supportgegevens als TXT-bestand op uw computer op. Wijzig niet de naam of indeling van het bestand.

LET OP! De supportgegevens bevatten de FRITZ!Box-instellingen en het gebeurtenislogboek. De informatie in de supportgegevens wordt alleen gebruikt voor het oplossen van dit probleem en wordt niet doorgegeven aan derden. De supportgegevens worden later verwijderd, uiterlijk wanneer de case is gesloten.

 

4. Maak indien mogelijk een zipbestand met de supportgegevens.

LET OP! Met zipbestanden kunt u bestanden comprimeren. Ga in Windows als volgt te werk om zipbestanden aan te maken: Klik met de rechtermuisknop op een bestand of map en selecteer vervolgens Send to en Compressed (zipped) Folder in het contextmenu.

 

Eens de supportgegevens verzameld zijn, geef deze door aan de edpnet helpdesk voor verdere analyse:

  •     Als er al een open case bij edpnet helpdesk loopt, voeg het bestand toe aan uw ticket.
  •     Stuur het bestand per e-mail naar edpnet.
Posted on Jan 23, 2017 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst