Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe kan ik mijn defecte toestel retourneren

Stap 1 - Vraag uw ticketnummer telefonisch

Neem contact op met onze helpdesk op volgend nummer 03 265 67 00. Edpnet zal het probleem met uw toestel oplossen. Als er bevestigd is dat uw toestel defect is, stuurt edpnet u een nieuw exemplaar samen met een 'easy retour'-adreslabel om uw kapotte toestel te retourneren.

Stap 2 - Vul uw ticketnummer in

Noteer het ticketnummer op de antwoordcoupon die u hebt ontvangen met uw nieuwe toestel.

 

Stap 3 - Maak het pakket klaar

Plaats het defecte toestel met de antwoordcoupon in een doos. Het toestel moet worden teruggestuurd in de originele verpakking, inclusief alle items die oorspronkelijk in de doos waren.

Stap 4 - Gebruik een Easy Retour adreslabel

Met behulp van het 'easy retour'- adreslabel betaalt edpnet de verzendkosten. Zorg ervoor dat u het toestel binnen 15 dagen terugstuurt. Anders ontvangt u een factuur voor uw toestel.

Stap 5 - Ga naar een Bpost- kantoor

Breng het pakket naar een Bpost-kantoor of Bpost-punt. Controleer de Bpost-site om de dichtstbijzijnde locatie te vinden waar u uw pakket kunt inleveren.

Stap 6 - Wacht op een update

Wacht op een update van uw doorlopende ticket. U ontvangt een e-mail met de bevestiging dat uw pakket is aangekomen.

Last updated on Mar 29, 2018 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst