Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe kan ik mijn accountgegevens opvragen en wijzigen

Opvragen van logingegevens:

Indien u uw inloggegevens kwijt hebt geraakt, kunt u die opnieuw aanvragen. Uw aanvraag kunt u zowel telefonisch als via e-mail doen, maar edpnet zal de logingegevens enkel per post, per fax of per e-mail versturen, naar een adres/fax-nummer/e-mailadres dat in uw klantenfiche in de database van edpnet geregistreerd staat.

 

Wijzigen van accountgegevens via "My edpnet":

Nadat u ingelogd bent op uw "My edpnet" account kunt u via "Mijn administratie"> "Mijn persoonlijke gegevens" uw accountgegevens wijzigen.

Algemene details: gegevens van de facturatie klant (particulier of bedrijf):

 

Let op! Naam van de klant kunt u niet wijzigen. Daarvoor dient u edpnet te contacteren.

Persoonlijke details: gegevens van een contactpersoon. Hier kunt u ook uw wachtwoord voor "My edpnet" wijzigen:

 

Let op! Gebruikersnaam voor "My edpnet" kunt u niet wijzigen. Daarvoor dient u edpnet te contacteren.

De registratie van een nieuwe "My edpnet" gebruiker is mogelijk op basis van een schriftelijke aanvraag met goedkeuring van de eigenaar van het abonnement.

 

Wijzigen van accountgegevens via edpnet klantendienst:

Op basis van uw aanvraag kunnen uw gegevens in ons systeem gewijzigd worden door onze klantendienst. Alle aanvragen dienen steeds schriftelijk bevestigd te worden alvorens dat edpnet u de gegevens kan bezorgen of uw gegevens kan wijzigen. Zoals de privacywetgeving het voorschrijft mag edpnet uw persoonlijke gegevens zomaar niet bekend maken.

U kunt uw aanvraag op verschillende manieren indienen:

  • via e-mail: mail het getekende document naar info@edpnet.net of stuur uw aanvraag vanuit het e-mailadres dat in uw klantenfiche van edpnet geregistreerd staat naar info@edpnet.net;

  • via post: stuur het getekende document naar edpnet nv, Van Landeghemstraat 20, 9100 Sint-Niklaas;

  • via fax: fax het getekende document naar +32 (0)3 265 67 01;

  • via ticket: maak een ticket aan onder uw account in "My edpnet" en noteer de nodige wijzigingen.

 

Zie ook:

Posted on Jun 20, 2016 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst