Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe kan ik mijn accountgegevens opvragen en wijzigen

Opvragen van logingegevens

In het geval dat u uw account gegevens kwijt bent, kunt u het terughalen. Ga naar Mijn edpnet en klik op I forgot my password link:

U ziet een pop-upvenster waarin u wordt gevraagd uw e-mailadres in te vullen. Voer uw adres in en klik op Send:
U ontvangt dan een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen:
Nadat u op de link hebt geklikt, wordt u omgeleid naar een nieuwe pagina waar u een nieuw wachtwoord kunt kiezen:
Zodra u op OK klikt, ontvangt u een bevestiging dat het wachtwoord is gewijzigd:

 

 

 

Wijzigen van accountgegevens via "My edpnet"

Nadat u ingelogd bent op uw My edpnet account kunt u via Mijn administratie > Mijn persoonlijke gegevens uw accountgegevens wijzigen.

  • Algemene details: gegevens van de facturatie klant (particulier of bedrijf)
  • Persoonlijke details: gegevens van een contactpersoon. Hier kunt u ook uw wachtwoord voor My edpnet wijzigen
Let op! Naam van de klant kunt u niet wijzigen. Daarvoor dient u edpnet te contacteren.


Zie ook:

Hoe kan ik mijn mailbox logins wijzigen

Last updated on Apr 10, 2019 | Tags: