Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Opera - Bericht verzenden mislukt

Opera - Bericht verzenden mislukt. Misschien is de SMTP-server niet goed ingesteld. E-mail in wachtrij.

Bij een EDPnet xDSL abonnement met een dynamisch IP kan enkel relay.edpnet.be/relay.edpnet.nl worden gebruikt als uitgaande mailserver. Als u een andere server opgeeft in uw Opera-mailprogramma, dan zult u volgende foutmelding te zien krijgen:

Opera dropt mail1.png

Opera dropt mail2.png

In dat geval moet u de uitgaande mailserver aanpassen naar relay.edpnet.be (voor België) of relay.edpnet.nl (voor Nederland).

Verander uw uitgaande mailserver

  • U klikt op Opera button.png
  • U selecteert vervolgens E-mail- en chat-accounts...

Opera Mail and Chat Accounts.png

  • U selecteert de e-mailaccount die u wilt aanpassen en klikt op Bewerken...

Opera Manage Accounts.png

  • U gaat naar Servers en verander de Uitgaande SMTP-server naar relay.edpnet.be of relay.edpnet.nl naar gelang u in België of Nederland gevestigd bent. We raden u aan om Veilige verbinding (TLS) niet aan te vinken

Opera Account Properties.png

  • U klikt op OK.
  • U kunt het vester luiten
Posted on Nov 03, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst