Ombudsdienst

Niet tevreden over onze klantendienst

Geraakt een gemeld probleem niet opgelost? Ben je niet tevreden met de aangebrachte oplossing van onze klantendienst? Of ben je van mening dat edpnet het charter voor klantvriendelijkheid niet nakomt?

Dan kan je terecht bij onze interne ombudsdienst. De collega's van de ombudsdienst, onderzoeken elk dossier grondig en objectief om dan tot een bevredigende oplossing te komen. Natuurlijk gebeurt dit in samenspraak met jou, als klant en de betrokken edpnet-afdeling. Onze interne ombudsdienst onderhoudt verder ook de contacten met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie van de overheid.

Edpnet is van mening dat er moet geleerd worden uit fouten. Dus blijf niet zitten met je klacht of frustratie. Meld het ons! Op die manier kunnen wij onze dienstverlening naar de toekomst toe verbeteren. En daar word jij ook beter van.

Je kan onze interne ombudsdienst bereiken via:

E-mail: ombudsdienst@edpnet.com
Telefoon: +32 3 265 67 27
Adres: Van Landeghemstraat 20, 9100 Sint-Niklaas

Of je neemt contact op met de Ombudsdienst voor Telecommunicatie:

E-mail: klachten@ombudsmantelecom.be
Telefoon: +32 2 223 06 06
Adres: Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel

Of je neemt contact op met een erkende Online Dispute Resolution-entiteit, zoals vermeld op het platform van Onlinegeschillenbeslechting (ODR). Je kan een klachtenformulier invullen via dit platform, die de klacht onverwijld op eenvoudige en begrijpelijke wijze aan de verweerder doet toekomen.

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren