Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Kan ik edpnet Telephony gebruiken met mijn huidige modem

Als u een abonnement met edpnet telefonie kiest, hebt u een modem nodig dat VoIP ondersteunt (internettelefonie).

De FRITZ! Box-modems ondersteunen VoIP volledig. De FRITZ! Box 7430 en 7490 zijn verkrijgbaar via edpnet.

Als u een andere modem wilt gebruiken, kijkt u  dan eens naar de opties hieronder.

  • Modem zonder VOIP functionaliteit: Indien uw modem geen telefonie-poort voorziet dan hoeft u niet meteen een nieuwe modem te kopen. U kunt een IP-telefoontoestel kopen en deze op de LAN-poort van uw huidige modem aansluiten.

  • Modem met VOIP functionaliteit: Indien uw modem beschikt over één (of meerdere) telefonie-poorten dan bent u nu reeds klaar om met edpnet Telephony aan de slag te gaan.

  • U hebt een toestel geleverd door Proximus: B-box2 / Sagem en B-box 3v+ (het meest recente model van Bbox 3) ondersteunen VoIP. Houd er rekening mee dat het eerdere model van B-box 3 geen VoIP ondersteunt en niet kan worden gebruikt met edpnet telefonie;

  • USB Modems: edpnet Telephony is niet compatibel met USB modems.
  •  

Let op: als u een andere modem wilt gebruiken dan de modem die wij aanbieden, neemt u de verantwoordelijkheid voor de goede werking van uw telefonie. Onze helpdesk kan u alleen de nodige gegevens bezorgen (telefoonnummer, wachtwoord, serveradres, poort). Dus als iets niet werkt zoals het hoort, kunnen we helaas geen oplossing garanderen. Voor volledige ondersteuning, bestelt u best een VoIP-compatibel modem via Online Shop.

Last updated on Sep 10, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst