Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Kan ik edpnet Telephony gebruiken met mijn huidige modem

  • USB Modems: edpnet Telephony is niet compatibel met USB modems, Wij raden u aan om bij edpnet een VOIP-compatibele modem te bestellen. U kunt dit via onze Online Shop.
  • Modem zonder VOIP functionaliteit: Indien uw modem geen telefonie-uitgang voorziet dan hoeft u niet meteen een nieuwe modem te kopen. U kunt een IP-telefoon kopen en deze aan op de LAN-poort van uw huidige modem aansluiten.

Let op! In dit geval bent u volledig verantwoordelijk voor de VoIP-configuratie van uw IP-telefoon. Onze helpdesk zal u alleen de nodige gegevens bezorgen (telefoonnummer, wachtwoord, server adres, poort).

Om volledige ondersteuning te krijgen, kunt u een VoIP-geschikte modem bestellen via Online Shop.

 

  • Modem met VOIP functionaliteit: Indien uw modem beschikt over één (of meerdere) telefonie-uitgangen dan bent u nu reeds klaar om met edpnet Telephony aan de slag te gaan.

Let op! Indien u een eigen VoIP-modem hebt, bent u volledig verantwoordelijk voor de VoIP-configuratie van uw toestel. Onze helpdesk zal u alleen de nodige gegevens bezorgen (telefoonnummer, wachtwoord, server adres, poort).

Om volledige ondersteuning te krijgen, kunt u een VoIP-geschikte modem bestellen via Online Shop.

 

Posted on Sep 10, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst