Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe kan ik inkomende oproepen laten doorschakelen naar een ander telefoonnummer

U heeft de mogelijkheid om inkomende gesprekken naar uw gsm of naar een ander toestel te laten doorschakelen.  U kan hiervoor specifieke codes gebruiken.

U kan zelfs kiezen wanneer inkomende gesprekken doorgeschakeld moeten worden: indien u reeds in gesprek bent, indien u binnen de 20 seconden niet opneemt of gewoon alle oproepen ineens doorschakelen.

Hieronder vindt u de nodige instructies terug om de doorschakelfuncties te activeren/desactiveren.  De doorschakelingen zijn van toepassing op het nummer waar u met belt (gelieve uiteraard het gewenste telefoonnummer in te geven naar waar u wenst door te schakelen ipv het hieronder vermelde 'Doorschakelnummer').

Doorschakelen wanneer u reeds in gesprek bent
•    Activeren: geef *67*Doorschakelnummer# in.
•    Deactiveren: geef #67# in.
•    Heractiveren van doorschakelen naar het laatst gebruikte nummer: geef *67# in.

Doorschakelen wanneer u binnen de 20 seconden niet opneemt
•    Activeren: geef *61*Doorschakelnummer# in.
•    Deactiveren: geef #61# in.
•    Heractiveren van doorschakelen naar het laatst gebruikte nummer: geef *61# in.

Doorschakelen zonder dat uw telefoon rinkelt
•    Activeren: geef *21*Doorschakelnummer# in.
•    Deactiveren: geef #21# in.
•    Heractiveren van doorschakelen naar het laatst gebruikte nummer: geef *21# in.

LET OP! Indien uw telefonie via Fritz!Box werkt, dan dient u ook *# voor elke bovenstaande opdracht toe te voegen (bvb, *#*67*Doorschakelnummer# of *##21#, enz.).

Posted on Nov 26, 2015 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst