Help & Support

Hoe activeer ik voicemail van mijn edpnet Telephony

Deze pagina legt uit hoe u de voicemail voor de vaste telefonie van edpnet instelt. Als u een edpnet mobile abonnement heeft, kan u hier lezen hoe u de voicemail kan instellen..

Voicemail activeren

Uw voicemail is standaard reeds geactiveerd.  U kan een voicemail boodschap opnemen en naar uw berichten luisteren door te bellen naar onderstaande nummers en de instructies te volgen:

  • Bel naar 1234 voor Nederlands
  • Bel naar 1235 voor Frans
  • Bel naar 1236 voor Engels

Voicemail naar e-mail activeren

U kunt ook de voicemail naar e-mail instellen via My edpnet > Mijn Configuratie > Mijn Telefonie. Een audiobestand wordt doorgestuurd naar het door u aangegeven emailadres.

 

Hoe activeer ik voicemail van mijn edpnet Telephony

 

Klik op het icoontje "wijzigen"

Hoe activeer ik voicemail van mijn edpnet Telephony

 

Voicemail naar e-mail inschakelen:

  • Verander bij Voicemail het icoontje van Telephone nok.png naar Telephone ok.png door er op te klikken
  • Vul het emailadres in waarop u de voicemail bestanden wenst te ontvangen

Voicemail naar e-mail uitschakelen:

  • Verander bij Voicemail het icoontje van Telephone ok.png naar Telephone nok.png door er op te klikken

Voicemail uitschakelen

Als u geen voicemail wenst en deze wilt uitschakelen, neem dan even contact op met onze klantendienst op het nummer 03 265 67 00 en wij zorgen ervoor!

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren