Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe uw SIM-kaart activeren

Indien u een nieuw nummer gevraagd heeft

Begin met het plaatsen van de nieuwe SIM-kaart in uw mobiele toestel.
Start het toestel op. (We raden aan om de PIN-code meteen te wijzigen.)

Wanneer u een eerste gesprek start zal u automatisch worden doorverbonden met onze klantendienst.
Vertel ons uw telefoonnummer en vraag de activatie aan.

U zal dan na enkele uurtjes een SMS ontvangen dat uw SIM-kaart werd geactiveerd.

Indien u uw bestaande nummer wilt overdragen

Indien u momenteel een pre-paid SIM-kaart heeft zal het resterende bedrag verloren gaan nadat uw nummer overgedragen werd.

Na het ontvangen van uw nieuwe SIM-kaart dient u eerst onze klantendienst te contacteren met het verzoek om uw SIM-kaart te activeren met overdracht van uw bestaande nummer. Installeer de nieuwe kaart nog niet. Na enkele uurtjes zal u een SMS ontvangen op uw vorige SIM-kaart dat uw nieuwe kaar geactiveerd werd.

Het is nu mogelijk om uw SIM-kaart te vervangen, nadien kan u gebruik maken van edpnet Mobile.

Vergeet niet om uw PIN-code te wijzigen! Posted on Oct 29, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst