Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe kan ik mijn voicemail in- en uitschakelen met edpnet Mobile

Voicemail inschakelen

Doorschakeling naar voicemail staat bij edpnet mobile standaard reeds actief. 

Indien uw voicemail eerder uitgeschakeld werd, kunt u dit op de volgende manier terug activeren:

  1. Beslis in welk geval uw inkomende oproepen naar voicemail moeten overgaan.
  2. Verzend de passende code1
Indien geen antwoord (*)*61*+32475151516#
Indien geen netwerk / toestel niet ingeschakeld (*)*62*+32475151516#
Indien bezet / in gesprek (*)*67*+32475151516#
Alle oproepen doorschakelen (*)*21*+32475151516#

 

Voicemail uitschakelen

  1. Beslis in welk geval uw inkomende oproepen naar voicemail niet meer mogen overgaan.
  2. Verzend de passende code1
Indien geen antwoord (*)*61*+3226690495#
Indien geen netwerk / toestel niet ingeschakeld (*)*62*+3226690495#
Indien bezet / in gesprek (*)*67*+3226690495#
Geen oproepen doorschakelen (*)*21*+3226690495#

 

Mijn oproepen worden naar een ander nummer doorgeschakeld, maar ik wil ze terug naar voicemail laten doorschakelen

  1. Beslis in welk geval uw inkomende oproepen naar voicemail doorgeschakeld moeten worden.
  2. Verzend de passende code1
Indien geen antwoord (#)#61#
Indien geen netwerk / toestel niet ingeschakeld (#)#62#
Indien bezet / in gesprek (#)#67#
Alle oproepen doorschakelen (#)#21#
 

 

1Gebruik van deze codes is alleen mogelijk in Belgiё en op buitenlandse netwerken die deze codes ondersteunen. Afhankelijk van uw toestel moet u één of twee * / # gebruiken aan het begin van de code.

Posted on Nov 22, 2016 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst