Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe kan ik mijn oproepen naar een ander nummer doorschakelen met edpnet Mobile

Doorschakeling activeren

  1. Beslis in welk geval uw inkomende oproepen naar een ander nummer doorgeschakeld moeten worden.
  2. Verzend de passende code1 en het telefoonnummer waarnaar de oproepen doorgeschakeld moeten worden op de volgende manier: 
Indien geen antwoord (*)*61*+32XXXXXXXX#
Indien geen netwerk / toestel niet ingeschakeld (*)*62*+32XXXXXXXX#
Indien bezet / in gesprek (*)*67*+32XXXXXXXX#
Alle oproepen doorschakelen (*)*21*+32XXXXXXXX#

Let op! +32XXXXXXXXX is het nummer waarnaar uw oproepen doorgeschakeld moeten worden. U dient het nummer met +32 code in te geven.

 

Doorschakeling annuleren

  1. Beslis in welk geval uw inkomende oproepen niet meer doorgeschakeld mogen worden.
  2. Verzend de passende code1
Indien geen antwoord (#)#61#
Indien geen netwerk / toestel niet ingeschakeld (#)#62#
Indien bezet / in gesprek (#)#67#
Geen oproepen doorschakelen (#)#21#

Let op! Indien u de doorschakeling van uw inkomende oproepen naar een ander nummer annuleert, gaan de oproepen automatisch naar uw voicemail overgaan. Lees hier hoe u de voicemail kunt uitschakelen.

 

1Gebruik van deze codes is alleen mogelijk in Belgiё en op buitenlandse netwerken die deze codes ondersteunen. Afhankelijk van uw toestel moet u één of twee * / # gebruiken aan het begin van de code.

Posted on Nov 22, 2016 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst