Hoe kan ik mijn voicemail in- en uitschakelen met edpnet mobile
Deze pagina legt uit hoe u de voicemail voor uw edpnet mobile abonnement kan instellen. Als u vaste telefonie van edpnet heeft, kan u hier lezen hoe u de voicemail kan instellen.
Voicemail inschakelen
Doorschakeling naar voicemail staat bij edpnet mobile standaard reeds actief.
Indien uw voicemail eerder uitgeschakeld werd, kunt u dit op de volgende manier terug activeren:
- Beslis in welk geval uw inkomende oproepen naar voicemail moeten overgaan.
- Verzend de passende code1.
Indien geen antwoord | (*)*61*+32495075000# |
Indien geen netwerk / toestel niet ingeschakeld | (*)*62*+32495075000# |
Indien bezet / in gesprek | (*)*67*+32495075000# |
Alle oproepen doorschakelen | (*)*21*+32495075000# |
Voicemail uitschakelen
- Beslis in welk geval uw inkomende oproepen naar voicemail niet meer mogen overgaan.
- Verzend de passende code1.
Indien geen antwoord | ##61# |
Indien geen netwerk / toestel niet ingeschakeld | ##62# |
Indien bezet / in gesprek | ##67# |
Geen oproepen doorschakelen | ##21# |
Mijn oproepen worden naar een ander nummer doorgeschakeld, maar ik wil ze terug naar voicemail laten doorschakelen
- Beslis in welk geval uw inkomende oproepen naar voicemail doorgeschakeld moeten worden.
- Verzend de passende code1.
Indien geen antwoord | (*)*61*+32495075000# |
Indien geen netwerk / toestel niet ingeschakeld | (*)*62*+32495075000# |
Indien bezet / in gesprek | (*)*67*+32495075000# |
Alle oproepen doorschakelen | (*)*21*+32495075000# |
Hoe de huidige instelling controleren?
Geen antwoord: doorschakeling actief? | Bel *#61# |
Geen bereik: doorschakeling actief? | Bel *#62# |
Bezet: doorschakeling actief? | Bel *#67# |
Alle oproepen doorschakelen? | Bel *#21# |
Dienst 2de oproep actief? | Bel *#43# |
1: Gebruik van deze codes is alleen mogelijk in Belgiё en op buitenlandse netwerken die deze codes ondersteunen. Afhankelijk van uw toestel moet u één of twee * / # gebruiken aan het begin van de code.