Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Hoe activeer ik een nieuwe mailbox en een nieuw e-mailadres

Nadat u ingelogd bent op uw My Edpnet kunt u via "Mijn Configuratie" > "Mijn Mailboxen" uw mailboxen beheren.

Activeren

Om uw mailbox te kunnen gebruiken dient u deze eerst te activeren.

U klikt op "Activeer" en komt dan op de volgende pagina terecht.

Hier ziet u de "General mailbox Settings" en "Create new alias" (aantal aliassen die beschikbaar zijn wordt ook aangegeven) en eventueel als er al een alias actief is "Active Email Alias"

Als de mailbox al actief is, dan kunt u die beheren door op het icoontje van "Wijzigen" te klikken.

Email alias(en)

Hier ziet u de actieve alias(sen) en hoeveel er nog beschikbaar zijn. Om een nieuwe alias aan te maken dient u in het veld "Nieuwe alias" het emailadres van uw keuze in te vullen. Daarna klikt u op "Bewaar nieuwe alias".

Voor elke mailbox kunt u tot 3 aliassen aanmaken en gebruiken.

Let op! : Uw alias moet eindigen met @edpnet.be, @edpnet.nl, @edpnet.lu, @edp-net.de, @edpnet.fr, @edpnet.co.uk of uw eigen domeinnaam die gehost wordt door edpnet.

Om een alias te wijzigen klikt u op het icoontje van "Wijzigen", om te verwijderen op het icoontje van "verwijderen".

Om de wijzigingen op te slaan klikt u op "Update details".

Belangrijk! : Alle wijzigingen aan uw mailbox van edpnet zullen actief worden na 30 minuten en kunt u pas na een half uur werken met de nieuwe instellingen. Wij vragen vriendelijk voor uw geduld. 

Last updated on Oct 29, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst