Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar niet mijn factuur

Wij versturen uw facturen via e-mail en/of post naar het emailadres en/of postadres dat geregistreerd staat in onze database.

Enkel de eerste factuur (met de nodige instructies en abonnementgegevens) wordt altijd per post verstuurd.

Omdat wij allemaal aan de natuur moeten denken, worden alle volgende facturen voor uw thuis-abonnement via e-mail verstuurd.  De facturen voor onze professionele klanten blijven wij via post en/of e-mail versturen (afhankelijk van uw keuze als professionele klant).

Denk er ook aan, om het edpnet emailadres toe te voegen in de lijst van uw contacten.  Op die manier vermijdt u dat onze mails mogelijks in uw spam-folder terecht komen.

Facturen zijn online beschikbaar op my edpnet  Raadpleeg 'Mijn administratie' > 'Mijn facturen en creditnota's.

Posted on Aug 13, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst