Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Waarom is er een verschil in het bedrag van mijn eerste factuur en mijn bestelling

Uw eerste factuur vermeldt steeds de lopende maand en de volgende maand.  U betaalt dus steeds vóór een nieuwe periode (maand) start.  Indien u uw abonnement maandelijks betaalt, dan zal uw eerste factuur twee (maandelijkse) periodes vermelden, alsook de activatiekosten en eventuele installatiekosten en hardware.

De periode(s) waarvoor u uw factuur ontvangt, staan steeds vermeld op de factuur in het gedeelte 'Abonnementskosten'.

Posted on Aug 13, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst