Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Wanneer moet ik mijn factuur betalen

Op onze facturen staat steeds de vervaldatum vermeld (bovenaan bij 'Gelieve het bedrag te betalen vóór).

Betaal uw facturen steeds op tijd om mogelijke herinneringskosten en een tijdelijke blokkering van uw abonnement(en) te vermijden.

Of kies voor een domiciliëring, dat is handig en volledig automatisch.  Je kan geen betalingen vergeten, alles wordt juist en op tijd betaald. U stuurt uw getekend mandaat (toestemming) naar edpnet en wij zorgen ervoor dat uw domiciliëring in orde komt.

Een mandaat aanvragen kan via de online SEPA pagina  U logt in met uw my edpnet gebruikersnaam en wachtwoord (die u kan terugvinden op uw configuratiedocument of uw orderbevestiging). Volg daarna de nodige instructies.

 

Posted on Aug 13, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst