Help & Support

Waarom wordt mijn factuur als onbetaald weergegeven in my edpnet

Indien u online uw factuur betaald heeft, dan kan edpnet uw betaling onmiddellijk nakijken. Bij een betaling via bvb. een overschrijving kan het 3 à 4 dagen duren (afhankelijk van beide banken) vooraleer edpnet hiervan bericht gekregen heeft. Van zodra wij dit bericht ontvangen hebben, zal uw openstaande factuur als betaald weergegeven worden in my edpnet.

Indien uw factuur na een week nog steeds als onbetaald wordt weergegeven, kan u ons vrijblijvend een betalingbewijs doorsturen, per e-mail naar paid@edpnet.net of per fax naar 03 265 67 41.

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren