Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Waarom wordt mijn factuur als onbetaald weergegeven in my edpnet

Indien u online uw factuur betaald heeft, dan kan edpnet uw betaling onmiddellijk nakijken. Bij een betaling via bvb. een overschrijving kan het 3 à 4 dagen duren (afhankelijk van beide banken) vooraleer edpnet hiervan bericht gekregen heeft. Van zodra wij dit bericht ontvangen hebben, zal uw openstaande factuur als betaald weergegeven worden in my edpnet.

Indien uw factuur na een week nog steeds als onbetaald wordt weergegeven, kan u ons vrijblijvend een betalingbewijs doorsturen, per e-mail naar paid@edpnet.net of per fax naar 03 265 67 41.

Posted on Aug 13, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst