Help & Support

Mijn betaling via domiciliëring werd geweigerd, wat nu

Als een betaling via domiciliëring geweigerd wordt, dan zal edpnet hiervan bericht ontvangen, waarna wij u via ticket informeren (het is mogelijk dat u misschien zelf eerder op de hoogte zal zijn van de weigering dan edpnet). U kan in afwachting van ons bericht, zelf contact opnemen met edpnet.

Betaal uw vervallen facturen zo snel als mogelijk met een overschrijving om mogelijke herinneringskosten en tijdelijke blokkering te vermijden. Onze betalingsgegevens kan u op onze factuur terugvinden of hieronder:

  • BNP-Paribas/Fortis: 293-0436422-74 IBAN: BE16293043642274 - BIC: GEBABEBB
  • ING: 393-0059670-07 IBAN: BE74393005967007 - BIC: BBRUBEBB
  • KBC: BE46738005617736 IBAN: BE46738005617736 - BIC: KREDBEBB
edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren