Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Mijn betaling via domiciliëring werd geweigerd, wat nu

Als een betaling via domiciliëring geweigerd wordt, dan zal edpnet hiervan bericht ontvangen, waarna wij u via ticket informeren (het is mogelijk dat u misschien zelf eerder op de hoogte zal zijn van de weigering dan edpnet). U kan in afwachting van ons bericht, zelf contact opnemen met edpnet.

Betaal uw vervallen facturen zo snel als mogelijk met een overschrijving om mogelijke herinneringskosten en tijdelijke blokkering te vermijden. Onze betalingsgegevens kan u op onze factuur terugvinden of hieronder:

  • BNP-Paribas/Fortis: 293-0436422-74 IBAN: BE16293043642274 - BIC: GEBABEBB
  • ING: 393-0059670-07 IBAN: BE74393005967007 - BIC: BBRUBEBB
  • KBC: BE46738005617736 IBAN: BE46738005617736 - BIC: KREDBEBB
Last updated on Aug 13, 2014 | Tags: