Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Welke functies zijn beschikbaar bij mijn telefooncentrale

  • Automated Attendant: inkomende oproepen beantwoorden met een automatisch algemeen bericht, oproepen kunnen ook geleid worden naar de juiste toestellen
  • Blacklists: filteren van kwaadwillige oproepen
  • Blind Transfer: direct doorsturen van oproepen zonder deze eerst te beantwoorden
  • Call Forward on Busy: omleiden van inkomende oproepen naar een vooringestelde bestemming wanneer de lijn bezet is
  • Call Forward on No Answer: omleiden van inkomende oproepen naar een vooringestelde bestemming wanneer u de oproep niet beantwoordt
  • Call Forward Variable: laat toe om via een in te stellen code, de oproepen om te leiden van jouw tel.nr naar een ander toestel
  • Call Parking: inkomende oproepen in wacht
  • Call Queuing: meerdere oproepen kunnen in wachtrij geplaatst worden en kunnen beantwoord worden door de volgende beschikbare operator
  • Call Recording: opnemen van gesprekken
  • Call Retrieval: de correcte persoon waarschuwen om een inkomende oproep te beantwoorden
  • Call Routing: leidt een inkomende oproep naar de correcte extensie/toestel via een ‘Direct In Dial’ (DID) nummer
  • Call Snooping: mogelijkheid om oproepen mee te beluisteren
  • Call Transfer: oproepen doorsturen naar een andere extensie
  • Call tray: een app die in verbinding staat met uw CRM pakket. De gegevens van uw klant worden getoond nog voor u de oproep beantwoordt. U kan met de app oproepen doorschakelen en de belstatus van uw collega’s zien
  • Call Waiting: mogelijkheid om eenvoudig te switchen tussen twee gelijktijdige oproepen
  • Caller ID: identificatie van oproeper
  • Caller ID Blocking: blokkeren van uw identificatie
  • Caller ID on Call Waiting: identificatie van een wachtende oproep
  • Conference Bridging: mogelijkheid om een groep toe te voegen aan een gesprek
  • Connection to (web based) ERP / CRM system: kopieer de contactenlijst uit je ERP/CRM systeem naar de cloud PBX zodat de klantennaam getoond wordt op de telefoon bij een inkomende oproep
  • Database Store / Retrieve: bewaren van oproep informatie om later te kunnen opvragen/gebruiken
  • Database Integration: integreer uw klantenbestand in ons telefoonsysteem
  • Dial by Name: helpt de oproeper om de correcte extensie en persoon te vinden waarmee hij wenst te bellen
  • Direct Inward System Access: mogelijkheid om een oproeper van buitenaf toegang te geven tot de centrale
  • Distinctive Ring: toekennen van verschillende beltoon aan verschillende ID’s/oproepers
  • Do Not Disturb: inkomende oproepen worden automatisch omgeleid naar voicemail, receptie of andere extensie
  • Fax Transmit and Receive: versturen en ontvangen van fax-berichten
  • Interactive Directory Listing: oproeper kan extensie opzoeken dmv naam van persoon
  • Interactive Voice Response (IVR): oproepers navigeren zelf door een menu-systeem dmv een nummerkeuze die hen gegeven wordt
  • Local and Remote Call Agents: personeel kan connecteren op PBX zodat ze zelf oproepen kunnen doen of ontvangen alsof ze zelf op kantoor zouden zijn
  • Mobile convergence: bellen met gsm maar via het vast telefoonnetwerk.  Uw vast bedrijfsnummer wordt getoond. Bovendien kunt u uw vaste telefoon configureren via de edpnet cloud telephony mobile app
  • Music On Hold: muziek voor wachtende oproepen
  • Music On Transfer: muziek tijdens het doorsturen van oproepen
  • Predictive Dialer: belt automatisch een lijst van nummers, screen onnodige oproepen zoals fax of bezettoon, en verbindt automatisch de beschikbare operator met de klant
  • Overhead Paging: of intercom, oproepen worden met een centrale luidspreker verbonden om alg. bericht te laten horen
  • Remote Call Pickup: van op afstand een inkomende oproep beantwoorden
  • Remote Office Support: gebruikers hebben toegang to hun eigen telefoondienst vanop eender welk toestel
  • Roaming Extensions: gebruikers krijgen een extensie toegewezen (en niet het telefoontoestel), waardoor ze kunnen inloggen (via PIN) op eender welk toestel waardoor alle oproepen voor hun extensie naar dat welbepaald toestel geleid wordt
  • Route by Caller ID: inkomende oproepen worden automatisch naar een extensie, wachtrij of groep gestuurd op basis van het telefoonnummer van de oproeper
  • Spell / Say:  voorlezen van letters en nummers aan oproeper
  • Streaming Media Access: direct streamen van mediabestanden zoals mp3 .  Handig voor eventuele alg. berichten tijdens wachten
  • Supervised Transfer: mogelijkheid om een oproep die doorgestuurd wordt eerst aan te kondigen
  • Three-way Calling: mogelijkheid om een derde partij toe te voegen aan gesprek
  • Voicemail: visuele indicatie voor wachtend bericht, voicemail to email, web voicemail interface
Posted on Sep 29, 2016 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst