Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Wat gebeurt er na mijn bestelling

Na uw bestelling ontvangt u via email een bevestiging van uw bestelling.

Uw sim-kaart wordt per post verstuurd.

Vergeet zeker niet om een correct e-mail adres te vermelden, aangezien uw persoonlijke gegevens apart via e-mail verstuurd worden.

Na ontvangst van uw sim-kaart, neemt u telefonisch contact met ons op zodat wij uw sim-kaart kunnen activeren:

  •  Indien u een overdracht van uw bestaand nummer heeft aangevraagd, dan zal u na uw telefonische bevestiging een sms-bericht ontvangen. Pas dan dient u uw nieuwe simkaart in uw toestel te plaatsen. (opgelet: indien u pre-paid bent, contacteer ons dan pas als uw beltegoed bijna verbruikt is, op die manier verliest u geen geld). Indien uw contacten op uw vorige sim-kaart bewaard staan, vergeet dan niet om deze te kopiëren naar uw nieuwe sim-kaart.
  •  Indien het een aanvraag van een nieuw nummer betreft, kan u uw simkaart na uw telefonische bevestiging in uw toestel plaatsen.  Normaal is deze binnen de 2 uren geactiveerd.  Zolang uw simkaart nog niet volledig geactiveerd is, en u tracht te bellen, dan komt uw oproep automatisch bij onze klantendienst terecht.
Opgelet: vergeet zeker niet om tijdig de gegevens (zoals telefoonnummers, sms’en, …) te kopiëren naar het geheugen van uw telefoon.  Zo gaan er geen gegevens verloren bij de wissel naar uw nieuwe simkaart.  Hoe u kan kopiëren vindt u terug in de handleiding van uw toestel.
Last updated on Aug 19, 2014 | Tags: