Help & Support

Wat gebeurt er na mijn bestelling

Na uw bestelling ontvangt u via email een bevestiging van uw bestelling.

Vergeet zeker niet om een correct e-mail adres te vermelden, aangezien uw persoonlijke gegevens apart via e-mail verstuurd worden.

Uw sim-kaart wordt per post verstuurd. Hou er rekening mee dat de bedeling van brieven door Bpost regionaal heel verschillend kan zijn.

Na ontvangst van uw sim-kaart, volgt u de instructies die op de brief vermeld staan en neemt u telefonisch contact met ons op zodat de sim-kaart geactiveerd wordt:

  •  Indien u een overdracht van uw bestaand nummer heeft aangevraagd, dient u uw nieuwe simkaart pas in uw toestel te plaatsen nadat de oude simkaart niet meer werkt. (opgelet: indien u pre-paid bent, contacteer ons dan pas als uw beltegoed bijna verbruikt is, op die manier verliest u geen geld). Indien uw contacten op uw vorige sim-kaart bewaard staan, vergeet dan niet om deze te kopiëren naar uw nieuwe sim-kaart..
  •  Indien het een aanvraag van een nieuw nummer betreft, kan u uw simkaart na uw telefonische bevestiging in uw toestel plaatsen.  Normaal is deze binnen de 2 werkuren geactiveerd.
OPGELET:

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren