Help & Support

Wat gebeurt er na mijn bestelling

Na uw bestelling ontvangt u via email een bevestiging van uw bestelling.

Vergeet zeker niet om een correct e-mail adres te vermelden, aangezien uw persoonlijke gegevens apart via e-mail verstuurd worden.

Uw sim-kaart wordt per post verstuurd. Hou er rekening mee dat de bedeling van brieven door Bpost regionaal heel verschillend kan zijn.

Na ontvangst van uw sim-kaart, volgt u de instructies die op de brief vermeld staan en neemt u telefonisch contact met ons op zodat de sim-kaart geactiveerd wordt:

  •  Indien u een overdracht van uw bestaand nummer heeft aangevraagd, dient u uw nieuwe simkaart pas in uw toestel te plaatsen nadat de oude simkaart niet meer werkt. (opgelet: indien u pre-paid bent, contacteer ons dan pas als uw beltegoed bijna verbruikt is, op die manier verliest u geen geld). Indien uw contacten op uw vorige sim-kaart bewaard staan, vergeet dan niet om deze te kopiëren naar uw nieuwe sim-kaart..
  •  Indien het een aanvraag van een nieuw nummer betreft, kan u uw simkaart na uw telefonische bevestiging in uw toestel plaatsen.  Normaal is deze binnen de 2 werkuren geactiveerd.
OPGELET:

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren