Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Wat gebeurt er na mijn bestelling

Na uw bestelling ontvangt u via email een bevestiging van uw bestelling.

Uw sim-kaart wordt per post verstuurd.

Vergeet zeker niet om een correct e-mail adres te vermelden, aangezien uw persoonlijke gegevens apart via e-mail verstuurd worden.

Na ontvangst van uw sim-kaart, neemt u telefonisch contact met ons op zodat wij uw sim-kaart kunnen activeren:

  •  Indien u een overdracht van uw bestaand nummer heeft aangevraagd, dient u uw nieuwe simkaart pas in uw toestel te plaatsen nadat de oude simkaart niet meer werkt. (opgelet: indien u pre-paid bent, contacteer ons dan pas als uw beltegoed bijna verbruikt is, op die manier verliest u geen geld). Indien uw contacten op uw vorige sim-kaart bewaard staan, vergeet dan niet om deze te kopiëren naar uw nieuwe sim-kaart..
  •  Indien het een aanvraag van een nieuw nummer betreft, kan u uw simkaart na uw telefonische bevestiging in uw toestel plaatsen.  Normaal is deze binnen de 2 werkuren geactiveerd.
Opgelet: vergeet zeker niet om tijdig de gegevens (zoals telefoonnummers, sms’en, …) te kopiëren naar het geheugen van uw telefoon.  Zo gaan er geen gegevens verloren bij de wissel naar uw nieuwe simkaart.  Hoe u kan kopiëren vindt u terug in de handleiding van uw toestel.
Last updated on Aug 07, 2019 | Tags:
edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren