Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Welke activatiemogelijkheden zijn er voor mijn internet abonnement

Afhankelijk van wat voorzien is op uw adres zijn er verschillende mogelijkheden.

U kunt edpnet internet laten activeren:

  • Op een vaste Proximus telefoonlijn: opgelet, het is enkel mogelijk om DSL te bestellen op een PSTN telefoonlijn. Op ISDN lijnen is het niet mogelijk om DSL te bestellen. Is dit het geval bij u dan kan u kiezen voor de tweede of derde optie in deze lijst. U kan nakijken welk type telefoonlijn u hebt op uw Proximusfactuur.
  • Op een vaste lijn zonder spraakdiensten (ook wel koperpaar of Raw Copper genaamd). U krijgt deze lijn gratis inbegrepen bij uw internetabonnement naar keuze.
  • Met een gratis edpnet telephony abonnement : ook dan is de vaste lijn zonder spraakdiensten gratis inbegrepen. U bestelt edpnet telephony als optie samen met uw internetabonnement naar keuze.
Last updated on Sep 03, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst