Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Welke service garanties voor herstelling kan edpnet mij aanbieden

Als telecomspecialist weet edpnet als geen ander hoe belangrijk een snelle en stabiele verbinding is. Krijgt u ook koude rillingen bij de gedachte aan een halve week zonder internet of telefonie? Met een Service Level Agreement (verder te noemen: SLA) kiest u voor meer bedrijfszekerheid.  Edpnet biedt u de garantie op een oplossing of herstelling van een mogelijk defect aan uw internetverbinding.

Wij stellen onszelf de hoogste eisen wanneer het op de kwaliteit en de beschikbaarheid van ons netwerk aankomt. Daarom garanderen wij u een maximale hersteltijd van 8 werkuren met onze servicegaranties.
(Indien wij deze hersteltijd overschrijden krijgt u van ons een financiële compensatie.)


Waarom voor een SLA kiezen?

  • Extra garantie voor de beschikbaarheid van uw verbinding
  • Prioritaire helpdesk toegang
  • Financiële compensatie wanneer de hersteltijd niet gerespecteerd wordt


Welk type SLA kunt u kiezen?


Next business day solution, €10 per maand

Een service solution contract volgens 8X5XNext Business Day (Garantie op herstelling van het gemelde probleem op uw adsl of vdsl-lijn binnen 8 werkuren van maandag tot vrijdag, van 8.00 u tot 19.00 u, exclusief feestdagen, support in het Nederlands, Frans of Engels)


11/7 solution, €30 per maand

Een service solution contract volgens 11/7 (garantie op herstelling van het gemelde probleem op uw adsl of vdsl-lijn binnen 8 werkuren van maandag tot zondag, van 8.00 u tot 19.00 u, inclusief feestdagen, support in het Nederlands, Frans of Engels)


24/7 solution, €50 per maand 

Een service solution contract volgens 24X7 (garantie op herstelling van het gemeld probleem op de adsl/vdsl-lijn binnen 8 uren, 24 u op 24 u, 7 dagen op 7, inclusief feestdagen, support in het Engels)
 

Posted on Sep 28, 2016 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst