Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Wat gebeurt er na mijn bestelling

Van zodra u uw dsl-abonnement online (of per fax/post) besteld heeft, zal u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling ontvangen met daarin nuttige informatie. Vermeld dus zeker een actief e-mailadres bij uw bestelling!

Wij informeren u van zodra wij een geplande activatiedatum ontvangen hebben. De logingegevens sturen wij u per post (en per e-mail) samen met uw eerste factuur en enkele belangrijke praktische richtlijnen.

Indien u ook hardware bestelde,  dan sturen wij dit op met Taxipost. Zorg er dus voor dat er op het leveringsadres van de hardware iemand aanwezig is.  Taxipost laat altijd een bericht na als er niemand thuis blijkt te zijn en jouw pakket kan dan worden afgehaald in het dichtstbijzijnde postpunt. Als je koos voor een installatie door een edpnet technieker, dan brengt hij de hardware mee op de dag van de installatie.

Is er een interventie of installatie nodig door een technieker dan word je ook daarvan op de hoogte gebracht, telefonisch of per e-mail.

Posted on Aug 18, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst