Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Welke service garanties voor herstelling kan edpnet mij aanbieden bij Fiber

Als telecomspecialist weet edpnet als geen ander hoe belangrijk een snelle en stabiele verbinding is. Krijgt u ook koude rillingen bij de gedachte aan een halve week zonder internet of telefonie? Met een garantie op herstelling of Service Level Agreement (of kortweg SLA) kiest u voor meer bedrijfszekerheid:  wij bieden u de garantie op een oplossing of herstelling van een mogelijk defect aan uw internetverbinding.  Bovendien geniet u van een prioritaire helpdesk-toegang.

Wij stellen onszelf de hoogste eisen wanneer het op de kwaliteit en de beschikbaarheid van ons netwerk aankomt. Daarom garanderen wij u een maximale hersteltijd van 8 werkuren met onze servicegaranties. Indien wij deze hersteltijd overschrijden krijgt u van ons een financiële compensatie.

 

Waarom kiezen voor een garantie op herstelling?

  • Meer zekerheid over de beschikbaarheid van uw verbinding
  • Prioritaire support van onze professionele helpdesk
  • Financiële compensatie als uw verbinding niet binnen de vooropgestelde timer hersteld is


Welk type kunt u kiezen?


8/5 Next business day

Een contract volgens 8X5XNext Business Day (garantie op herstelling van het gemelde probleem op uw dsl-lijn binnen 8 werkuren van maandag tot vrijdag, van 8.00 u tot 19.00 u, exclusief feestdagen, support in het Nederlands, Frans of Engels).

 

Last updated on May 28, 2019 | Tags: