Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Wat als ik een nieuwbouwwoning heb of ik renoveer en er is nog geen aansluiting op het Proximus netwerk

Hebt u nog geen Proximus kabel binnenliggen in uw nieuwe woning of u weet niet waar de Proximus kabel of het intropunt zich bevindt na renovatiewerken ? Dan is dat nog geen probleem, u kan dan een aansluiting aanvragen bij Proximus via volgende pagina :
https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/producten/verhuizen-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html

U weet niet hoe een Proximus intro-punt er uit ziet?  Dan kan u dat hier even nakijken

Proximus zal nakijken of u kan aangesloten worden op op het bestaande kopernetwerk of het nieuwe glasvezelnetwerk. Zodra je aangesloten bent op hun infrastructuur, verwelkomen we u met open armen!

Zie ook:

Welke voorbereidende werken voorzie ik voor de telefoonaansluiting in mijn nieuwbouwwoning

Hoe kan ik het intropunt vinden?

Last updated on May 17, 2019 | Tags:
Edpnet cookies

Functionele cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Analytische cookies geven inzicht welke pagina’s van de edpnet website u bezocht heeft, hoelang u een welbepaalde pagina bezocht, of u reeds eerder de edpnet website bezocht, evaluatie van uw navigatiegedrag op onze website, ... Met deze cookies bekomt edpnet een algemeen beeld van het websitebezoek. Hierdoor kunnen wij analyseren waar en wanneer er bijvoorbeeld fouten op de website ontstaan.
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren