Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Wat als ik een nieuwbouw woning heb of ik ga verhuizen en er is nog geen telefoonaansluiting?

Hebt u nog geen Proximus kabel binnenliggen bij u thuis ? Dan is dat nog geen probleem, u kan dan een netwerkintroductie aanvragen bij Proximus via volgende pagina :
https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/producten/verhuizen-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html

Proximus zal nakijken of u kan aangesloten worden op het nieuwe glasvezelnetwerk of op het bestaande kopernetwerk. Zodra deze lijn er ligt, verwelkomen we u met open armen!

Last updated on May 08, 2018 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst