Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Moet er een technieker langskomen voor mijn VDSL-verbinding

In volgende situaties dient er geen technieker langs te komen :

  • U beschikt momenteel over een actief VDSL abonnement bij een andere operator
  • U beschikt over een vast telefoonnummer bij Proximus en er is reeds een TF2007 splitter geïnstalleerd

In volgende situaties dient er wél een technieker langs te komen :

  • Er is een telefoonlijn op uw adres aanwezig, maar er is geen actief abonnement
  • U hebt momenteel een actief ADSL abonnement bij een andere operator
  • U beschikt over een vast telefoonnummer bij proximus maar er is nog geen TF2007 splitter geïnstalleerd

Bovenstaande richtlijnen bieden een goed inzicht in de noodzaak voor de tussenkomst van een technieker. Echter bestaan er helaas altijd uitzonderingen. Aarzel niet om onze klantendienst te contacteren bij twijfel.

Last updated on May 08, 2018 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst