Help & Support

Moet er een technieker langskomen voor mijn VDSL-verbinding

In volgende situaties dient er geen technieker langs te komen :

  • U beschikt momenteel over een actief VDSL-abonnement bij een andere operator
  • U beschikt over een vast telefoonnummer bij Proximus en er is reeds een TF2007 splitter geïnstalleerd

In volgende situaties dient er wél een technieker langs te komen :

  • Er is een telefoonlijn op uw adres aanwezig, maar er is geen actief abonnement
  • U hebt momenteel een actief ADSL-bonnement bij een andere operator
  • U beschikt over een vast telefoonnummer bij proximus maar er is nog geen TF2007 splitter geïnstalleerd

Bovenstaande richtlijnen bieden een goed inzicht in de noodzaak voor de tussenkomst van een technieker. Echter bestaan er helaas altijd uitzonderingen. Aarzel niet om onze klantendienst te contacteren bij twijfel.

Zie ook:

Welke voorbereidende werken voorzie ik voor mijn internetaansluiting als ik bouw of renoveer

Wat als ik een nieuwbouwwoning heb of ik renoveer en er is nog geen aansluiting op het Proximus-netwerk

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren