Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Moet er een technieker langskomen voor mijn VDSL-verbinding

In volgende situaties dient er geen technieker langs te komen :

  • U beschikt momenteel over een actief VDSL abonnement bij een andere operator
  • U beschikt over een vast telefoonnummer bij Proximus en er is reeds een TF2007 splitter geïnstalleerd

In volgende situaties dient er wél een technieker langs te komen :

  • Er is een telefoonlijn op uw adres aanwezig, maar er is geen actief abonnement
  • U hebt momenteel een actief ADSL abonnement bij een andere operator
  • U beschikt over een vast telefoonnummer bij proximus maar er is nog geen TF2007 splitter geïnstalleerd

Bovenstaande richtlijnen bieden een goed inzicht in de noodzaak voor de tussenkomst van een technieker. Echter bestaan er helaas altijd uitzonderingen. Aarzel niet om onze klantendienst te contacteren bij twijfel.

Zie ook:

Welke voorbereidende werken voorzie ik voor mijn internetaansluiting als ik bouw of renoveer

Wat als ik een nieuwbouwwoning heb of ik renoveer en er is nog geen aansluiting op het Proximus netwerk

Last updated on Aug 29, 2018 | Tags:
Edpnet cookies

Functionele cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Analytische cookies geven inzicht welke pagina’s van de edpnet website u bezocht heeft, hoelang u een welbepaalde pagina bezocht, of u reeds eerder de edpnet website bezocht, evaluatie van uw navigatiegedrag op onze website, ... Met deze cookies bekomt edpnet een algemeen beeld van het websitebezoek. Hierdoor kunnen wij analyseren waar en wanneer er bijvoorbeeld fouten op de website ontstaan.
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren