Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Ik wens een internetabonnement, maar mijn telefoonlijn is nog niet actief

Uw nieuwe telefoonlijn dient eerst geactiveerd, geïnstalleerd en in de database van Proximus opgenomen te zijn vooraleer edpnet uw dsl-abonnement kan aanvragen.

Uw telefoonlijn mag dan al geïnstalleerd en geactiveerd zijn, de database van Proximus kan nog niet aangepast zijn. Edpnet kan de bestelling pas behandelen als het werkorder hiervoor is afgesloten en de database is aangepast.

U kan hiervoor steeds even www.1207.be raadplegen en zelf uw telefoonnummer ingeven.  Als uw nummer terug te vinden is, wil dat zeggen dat normaal alles afgerond is.

Posted on Aug 18, 2014 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet NV
    Van Landeghemstraat 20
    9100 Sint-Niklaas
  • Openingsuren: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 03 265 67 00
  •  
  • Ombudsdienst